Gadis liar dibunuh ayah sendiri

Posted by godonker on Wednesday, March 21, 2012

Gadis liar dibunuh ayah sendiri, ayah bunuh anak, anak kandung dibunuh ayah sendiri, preeti, Agyaram Jaiswal, Malad, Mumbai, India, kosmo, utusan, hmetro, mymetro, metro, kosmo!, kosmo, isnin, selasa, rabu, khamis, jumaat, sabtu, ahad, berita, info, terkini, terbaik, berita gempar, berita panas, isu panas, isu terkini, blog terhebat, memang terbaik
Kes ini berlaku di Mumbai , India..Seorang remaja perempuan berusia 14 tahun dibunuh oleh ayah dan dua kakak perempuannya, masing-masing berusia 16 dan 18 tahun, kerana dianggap terlalu liar.

Si ayah yang bernama Agyaram Jaiswal (45) yang tinggal di Malad, Mumbai, India, membunuh anak kandungnya menggunakan kabel mesin jahit untuk mencekiknya. Remaja perempuan yang hanya dikenali sebagai Preeti ini menemui nasib malang setelah seorang jirannya melihat dia bersama seorang pemuda di dalam rumah. Jiran itu kemudian memberitahu dua kakak perempuannya. Preeti dipukul sementara remaja laki-laki itu melarikan diri. Si ayah sangat marah dan menganggap Preeti merosakkan nama baiknya. Setelah membunuh anak kandungnya, dia kemudian membawa mayatnya ke RS dan memberitahu bahawa Preeti telah membunuh diri. Namun, penipuan itu terungkap ketika hasil autopsi menemukan penyebab kematian sebenarnya dan memaksa Agyaram dan dua anak perempuannya mengaku.

Dalam pernyataannya di depan polis, Agyaram mengaku dirinya muak diejek jirannya disebabkan gaya liar Preeti yang tak pernah patuh dan mendengarkan nasihatnya. Dia juga mengaku tak pernah bermaksud untuk membunuh Preeti.
Sumber

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment