Surat ex awek kepada awek baru

Posted by godonker on Friday, January 13, 2012

Melangkah ke hadapan penuh senyuman . Awak apa khabar ? Mesti awak pelik kan kenapa saya (yang merangkap sebagai bekas kekasih kepada kekasih awak sekarang ni) bagi awak surat . Saya nak ucapkan tahniah di atas ketabahan awak untuk menerima kekasih awak sekarang ni (yang merangkap bekas kekasih saya dulu) sebagai kekasih awak .

Tak sampai sebulan kami berpisah . Tapi takpa , saya dah mula terima walau kadang-kadang susah sebab dia masih call dan mesej saya . Saya pun tak pasti kalau dia dah terima . Untuk kepastian , apakata awak check dompet dia . Kalau masih ada gambar saya yang buat awak rasa terbakar bila melihatnya , mungkin dia masih ingat kat saya . Takpa , nanti awak buang gambar tu senyap-senyap ye .

Dulu saya memang tak tabah sebab lepas dia curang dengan saya sampai tiga kali akhirnya dia tinggalkan saya . Eh silap . Saya tinggalkan dia . Mungkin masa tu jugak dia tengah usyar awak kan . Dia memang pencinta wanita dan dia juga buaya daratan . Itu dulu , mungkin bila dengan awak dia dah insaf . Baguslah ..

Ohye , saya harap awak tak kisah kalau saya dengan pakwe awak main komen-komen dekat facebook . Awak tak payahlah risau sebab kami cuma kawan . Tak baik tau kalau awak cuba putuskan persahabatan kami . Dari dulu-dulu masa sebelum kami bercinta , kami memang suka main komen-komen ni . Tapi takdelah bersayang-sayang macam awak dengan dia walaupun masa tu kami tengah “in relationship” . Awak tak perasan eh status dia ? Pakwe awak ada mengadu dengan saya yang awak marah-marah dia dan paksa remove saya dengan komen-komen kami tu . Kenapa macam tu dear ? Awak tak takut ke nanti dia menyampah dengan awak sebab kongkong dia sangat . Tapi , kalau dia dah remove pun . Awak agak-agak dapat tak remove sekali kenangan kami bersama masa dulu-dulu .

Masa saya tengok gambar profile awak dekat facebook tu , lidah saya terkelu . Hotnye awak kan . Ambik gambar style kamera kat atas lepas tu segala lurah kat dada nampak . Patutlah pakwe awak syok kat awak kan . Saya harap janganlah pulak lepas dia dah dapat apa yang dia nak dari awak , dia tinggalkan awak pulak . Yelah , saya kan bertudung . Dia sentuh sikit pun saya rasa macam nak lempang aje dia laju-laju .

Sampai sinilah dulu coretan saya buat awak . Semoga awak berbahagia dengan dia . Jaga dia elok-elok . Jangan sampai dia melutut balik nak dengan saya ..
Sumber

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment